

Hey, ik ben Fenna.
​​
In 2016 behaalde ik mijn diploma Orthopedagogie, waarmee mijn professionele reis begon. Sindsdien heb ik mij voortdurend verder ontwikkeld om anderen beter te ondersteunen. Zo volgde ik in 2019 een opleiding in mindfulness, wat mij hielp om mensen meer rust en bewustzijn bij te brengen. In 2021 voltooide ik, na korte workshops in het buitenland (Australië en Thailand), een opleiding tot innerlijk kind-therapeut, die de basis vormde voor mijn huidige werk. Daarnaast heb ik in 2023 een aanvullende cursus relatiecoaching afgerond om mijn cliënten nog breder en gerichter te kunnen begeleiden.

Sinds enkele jaren ben ik actief als zelfstandig therapeut en narcisme-coach. Als ervaringsdeskundige ligt mijn specialisatie in het ondersteunen van slachtoffers van narcisme, waarbij ik hen begeleid in het hervinden van hun kracht en balans. Hoewel mijn focus voornamelijk ligt op het werken met jongeren en volwassenen, blijf ik ook aandacht besteden aan opvoedingsvraagstukken, gezien veel van mijn cliënten ouders zijn.
Mijn professionele ervaring begon in een gesloten centrum voor jongeren met gedragsproblemen. Vervolgens werkte ik als leerkracht en zorgcoördinator in het basisonderwijs, waar ik mijn kennis verdiepte met aanvullende opleidingen rond het welzijn van kinderen. Gedurende mijn carrière heb ik mij steeds laten inspireren door positieve psychologie en cognitieve gedragstherapie, die een belangrijke basis vormen in mijn werkwijze.
​
Naast mijn therapeutisch werk ontwikkel ik hulpmiddelen voor professionals, zoals toolboxes en werkbladen, die hen ondersteunen bij de begeleiding van hun cliënten. In sporadische samenwerking met een huisarts en andere orthopedagogen ontwerp ik werkbladen en toolboxes die op een praktische en creatieve manier ingezet kunnen worden. Toen cliënten steeds vaker vroegen om hulpmiddelen om zelf thuis aan de slag te gaan – zowel voor zichzelf als voor hun kinderen – ontstond het idee voor Mentaal Sterk. Dit platform biedt ouders, grootouders en professionals tools om mentale weerbaarheid te bevorderen en op een laagdrempelige manier met verschillende thema’s aan de slag te gaan.